ot: excel / konstanty ?

Hradlo@atlas.cz Hradlo@atlas.cz
Čtvrtek Únor 28 09:21:29 CET 2008

No, nevim jestli jsem to dobře pochopil - potřebujete tedy zobrazovat v jedné buňce nějaký text + číslo a pracovat s tou buňkou jako s číslem?

Takže mít třeba v A1 toto:
"konektorB pin/15"
...a chcete, aby se s tim dalo pracovat jako s číslem 15?

Tak do buňky napište normálně jen číslo 15, pak dejte Formát buňky/Číslo > Vlastní a do pole Typ napište tohle (včetně uvozovek):

"konektorB pin/"0

Tim budete mít v buňce text "konektorB pin/15", ale bude se s tim dát normálně pracovat jako s číslem.

LuKas

http://mail.atlas.cz/wapmail/