Hdd

Marek Sembol hwm.land@gmail.com
Čtvrtek Únor 28 08:57:02 CET 2008

Mno mne prave prijde, ze i samotny datovy tok kdyz bude 'ustalena
hodnota', tak to elektornika disku vyhodnoti jako chybu - ale treba se
pletu:)

On 2/28/08, Jaroslav Lukesh <lukesh@seznam.cz> wrote:
> Ten zesilovač má v sobě několik cest. Pokud je tam obyšejný šváb,tak to je
> hloupý zesilovač, ale pokud tam je kus křemíku zvící polovinu dnešního
> pentia, tak ten je složitější - některé informace zpracuje jinak, než data.
> Servo je totiž nahráno trošku jinak než data, aby se dalo při seeku hlav
> průběžně číst a vyhodnocovat pozice.

Oooo ano, s tim naprosto souhlasim. Radove nekolik hodit fungovat bude
- o tom zadna. Ja jen z puvodniho prispevku vyrozumel 'dlouhodobe',
'spolehlive' ci 'po slozeni neomezene'. Proste kdyz ten disk jednou
otevrete, tak mate par hodin na vytazeni tech dat a pak slus:)