osvit DPS s ortutovou vybojkou

Jan Blatniak 20n60a@gmail.com
Středa Únor 27 22:00:19 CET 2008

hobby@rq-elektronik.sk napsal(a):

>zdravim,
>potreboval by som ponajprv moralnu podporu a potom radu.
>
>doteraz som robil domace DPS len obcasne, s pomocou horskeho slnka.
>teraz som vsetko zlepil do jednej krabice, na osvit mam ortutovu vybojku
>  125W od Tungsramu, banku som rozbil. + 125W tlmivku.
>
>a teraz prichadza popis nestastia : uz treti vecer sa snazim najst
>spravnu konfiguraciu casov osvitu a vzdialenosti.
>skusil som jeden plosak nasvedcovat po kuskoch, zo vzdialenosti 30cm sa
>mi zdalo ze idealne je 5 minut. ale spravit uz realny plosak sa mi s tym
> [...]
Zdravim,
 Nepisete co je zle na vyrobenej  dps neni jasne kde je problem  ... z
horskym slnkom som mal max casy 2,5min motiv na folii do meotaru, neskor
2 folie na sebe na dps so striekanym pozitivom  je asi najlepsie slnko
100% vysledok, inak pouzitelna je metoda p Hudecka laser-> kancel papier
-> slnecnicovy olej
dps horske slnko primerane blizsie > 25cm a skratit cas pac ten olej sa
asi rozklada ale vytvoria sa pod papierom bublinky takze nieco okolo minuty
osvitu dostacuje.  Zalezi  aku trysku mate na spreji, ked je velka tak
je obtiazne dosiahnut rovnomerne nastriekany film .
JB