Hdd

Kosta (mk) info@mcu.cz
Středa Únor 27 16:06:51 CET 2008

> Dokářete si uvědomit, že OS formátuje jinak než disk samotný? Jestliže
> budete cpát příkaz pro formát sektoru, jeho provedení je mnohem rychlejší,
> než zápis a čtení. OS zapíše a přečte dejme tomu 50MB/s, k tomu
> overhead...
> Na úrovni ATA příkazů to zformátujete mnohem rychleji.

Jsem nejspise blb, ale nedokazu si predstavit tu tkustou trubku. ktera vede
od hlavicky k elektronice
Rekneme, ze mam 250GB disk, rekneme, ze se tedy zformatuje na zabzuceni - 1s
???
Ta mam datovy tok 250GB/s Prezenu to a budu tam mit 10 oboustranych ploten,
furt to mam 12.5GB/s
A to jsem pohrdl zapocitat veskerou rezii. Clovece smekam pred Vasi
fantazii.
Bud mam ale opravdu velke neznalosti v soudobych technologiich, nebo otam
kupecke pocty do vseho.
o dalsich eventualitach se bojim i uvazovat :))

S pozdravem
Kosta