Re[2]: Kterak stříbrné šroubky učiniti černými

Aleš Filip nostromo@khnet.info
Středa Únor 27 15:08:37 CET 2008

Dobrý den,

Já mám obavu, že v prodejnách se střelivem nepochodíte. Většinou to
skladem nedrží. Jedině objednat přes internet. Já jsem jednu tuto
vodu na černění zkoušel, když jsem si odřel pistoli. Výsledek byl
dost špatný, nakonec jsem to zamáznul černou fixou, a vypadá to lépe.

--
Aleš Filip