H-most řídící obvod

Ondrej leguanolog@seznam.cz
Středa Únor 27 14:50:11 CET 2008

No zase zapínat a vypínat stále ten hlavní zdroj se mu asi nebude líbit.
S tou stálostí proudu je to pravda a řeší se to tak, že se dají do série
s Peltierem dvě cívky (viz datasheet k LTC1923) a pak se to chová jako
takový spínaný zdroj s přepínáním polarity. Jenže tyhle proprietní
obvody  jako LTC1923 nebo MAX1968 se mi z různých důvodů nelíbí. Raději
bych tam dal nějaký obvod, co by rovnou uměl řídit H-most a měl vlastní
PWMku a vše běželo na cca. 100 kHz a umělo to řídit výkonové FETy
(40A/30V) - doporučili byste mi něco (výkon by se pak řídil bez zpětné
vazby jen pomocí poťáku).

A ještě jedna věc: dá se udělat H-most jednoduše jen s N-MOSy? Nebo musí
být ty horní vždy P-MOS (ty se totiž hůř shánějí).

Běžně se takhle řídí DC motory nebo třeba kolejiště, ale já se v tom moc
nevyznám, tak kdyby zde byl nějaký znalec tak se pls podělte o vědomosti.

OH

--
Jabber: Iguaner@jabber.cz
ICQ: 122712466

|       IKORAS - My home-made MP3 player          |
|       http://ikoras.iglu.cz                     |