Prevodnik RS232 - ethernet

Slavomir Skopalik skopalik@elektlabs.cz
Středa Únor 27 13:54:49 CET 2008

Pro prumysl pouzivame bud MOXA (DE211), nebo ICP-DAS serie 7188.
Mame nasazeny desitky kusu bez vaznejsich problemu.
Oboji zde prodava ELCOM IPC.
Pokud chcete embeded, tak MOXA NE4000 (je to asi nejlevnejsi prevodnik na
trhu
s cenou okolo 1000 kc).

http://www.elcomgroup.eu/ipc/

distributor na Slovensku:
http://www.sofos.sk
Cena NE4000T na nase okolo 900 CZK :)).

Kupodivu maji o cca 30% nizsi ceny, nez u nas, takze tam asi zacnu nakupovat
:)).

Slavek