OT Wattmetr

Hfmcons hfmcons@gmail.com
Středa Únor 27 13:53:03 CET 2008


Řekl byc, že obchodní strategie je taková, pokud se zákazník ozve, je třeba mu vyhovět a nědělat kolem toho rozruch páč zisk je v tom, že se většina neozve. Typický příklad je v Kauflandu, kdy vám zboží s úměvem na tváři vymění nebo vezmou zpátky nebo doplatí rozdíl. Pochybuju, že by se s vámi někde nějak moc dohadovali, ale řádně označit zboží je zákazník v žádném případě nedonutí. Jen oprávněné orgány, ale s těmi se dá většinou mluvit, ostatně jako téměř s každým úředníkem v některých státech.
S pozdravem,
                        Miloš Dašek
-------------------------------------------------------------------
----- Original Message ----- 
From: "Jaroslav Lukesh" <lukesh@seznam.cz>
To: "HW-news" <hw-list@list.hw.cz>
Sent: Wednesday, February 27, 2008 1:34 PM
Subject: Re: OT Wattmetr


Nejen v Kolíně a albert/hypernova taky. To je třeba se u pokladny ozvat 
ještě než zaplatíte, dovléct vedoucího na patřičné místo kde ta sleva je a 
trvat na správném naúčtování jinak ať si celej vozík vrací do regálů sami.

----- Original Message ----- 
From: "Pavel Kadečka" <pavel.kadecka@gmail.com>


Tesco (v Kolíně) to prej dělá taky - např. bonboniéry v akci namíchaný
pohromadě s nějakejma mnohem dražšíma. Samo že těch akčních tam bude
jen pár ;)

P.K.

2008/2/27 Milan Mlynarčík <milan.m@centrum.sk>:
> Jooj, to je pri firme Kaufland standardny prejav. Aspon u nas (Topolcany)
>  son si na to uz zvykol a ak tam nahodou idem, treba skutocne byt v 
> strehu. A
>  teda ani v Cechach nie su ini. Teda je to prikaz "z hora", ine firmy to 
> tak
>  bezne nerobia  :-(




Další informace o konferenci Hw-list