OT Wattmetr

J. Polivka jpolivka@mbox.vol.cz
Středa Únor 27 12:06:31 CET 2008

Ahoj,
tak na to uz jsem nemel zaludek. Ono se da odhadnout predem jak to dopadne.
Jinak je wattmetr stale v nabidce na webu Plusu :-) .
Chovani supermarketu co se akcnich nabidek tyka hranici s podvody.
V Kauflandu nakoupit bez kontroly uctu je riziko a staci se podivat k pultu
"informce" kolik lidi tam stoji se spatne nauctovanymi cenami.
Moje posledni zkusenost v Kauflandu ( mam ho blizko ) - ponozky v akci za
19.90 v letaku. Cenovky u ponozek nebyly u zadnych nizsi nez 24.90. Prvni
den jsem si koupil 5 paru a vsechny jedne znacky. Smiren s cenou 24.90 mi je
kupodivu uctovali na kase dle letaku 19.90. Spokojenost. Druhy den jsem si
koupil stejne zase 5 paru ( cenovky nad zbozim stejne ) a na pokladne ceny
az 39.90. Na informacich mi vratili 80 Kc. Pokud bych si nezkontroloval
utenku, tak jsem 80 v minusu. Bezna vec, ze pod cenovkami akcnich produktu
jsou jine typy drazsiho zbozi. I pres toto se ale Kaufland u Bohdalce na
Praze 4 hodne zlepsil.
Jindra Polivka

---------------------------------

tak mi to nedalo a napsal jsem do plusu.Nevim kdo tam vymysli ty
vymluvy,ale to co mi napsala jejich asistentka (urco krasna a blond;) )
je vic nez trapny.

velice se omlouváme za to, že zboží z letáku, konkrétně měřič spotřeby
enegie, nebylo na prodejně k dispozici. Zboží neodpovídalo českým
bezpečnostním normám, a proto muselo být staženo z prodeje. Vracíme ho k
dodavateli.

Odpověď na Vaši otázku, kam se máte obrátit se stížností samozřejmě
nebyla v pořádku, jsme rádi, že jste se nakonec dostal ke správné
emailové adrese.

Doufáme, že jsme Vám situaci dostatečně vysvětlili.

S přáním hezkého dne se loučí

Martina Volfová
asistentka prodeje Brno

J. Polivka napsal(a):
> :-)))
> dnes jsem jel s klukem k doktorce a cestou jsem se zastavil v Plusu v
Praze

http://www.plus.cz/M-i-spot-eby-energie/cz_vpd-30120200-1CoKAYCLNTQAAAEY0gEM
> 7BxQ-1UoKAYCLq1YAAAEYAoEM7Bga-gt.html
>
> --