Kterak stříbrné šroubky učiniti černými

HW CNCnet.info hwnews@cncnet.info
Středa Únor 27 11:26:31 CET 2008

Ano tohle funguje celkem dobre. Kdyz jsem si stavel reprobedny resil
jsem to same.

Klasicke vruty dat do pixly na sporak a ohrat. Pak vzit motorovy olej
(klidne vyjety) a vruty do nej nasypat (je treba vetsi mnozstvi oleje
aby to neblaflo). Vruty nejsou sice cerne, ale takove sedivo cerne.
Nicmene uz nepusibi nijak rusive.

Jinak to bez chemie a docela hnusne nepujde.

Radek Vicek