softwarova pobockova Voip ustredna

KRATOCHVÍL Pavel kratochvil.pavel@primaska.cz
Středa Únor 27 09:04:51 CET 2008

Ústředna Asterisk (www.asterisk.org), zajimave veci kolem VoIP najdete tady: www.telefonujeme.cz, když jsem to zvládnul já, tak už asi každý. Jestli použijete VoIP telefony nebo analogy s převodníkem je celkem jedno, jen dejte pozor na značku co kupujete. Na faxování raději zapomeňte, pokud fax nutně potřebujete, nechte si jednu pevnou linku, nebo používejte nějakou faxovou službu operátora.
PK

________________________________

From: hw-list-bounces@list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces@list.hw.cz] On Behalf Of Dee Jay
Sent: Tuesday, February 26, 2008 11:32 PM
To: HW-news
Subject: softwarova pobockova Voip ustredna

Zdravím zucastnene

nevim jestli existuje neco takového viz subj.
jde mi o to , ze u nas na firme se ted dela harakiri s novym serverem a poskytovatelem netu, v podstate toho zrovna moc nefunguje  :-(
Přemýšlím jek vyřešit 3 stávající analogové telefonné linky, protože odcházíme od stávajícího providera a takze soucastne s netem prijdeme i o telefony,
nový bude nejspíše mít voip případně po megabitu můzeme použít kohokoliv.
Jednou možnosti, je použít převodníky z voip na analog a analogy pouzit jako vstupy do stavajici pobockove ustredny,
ale bude pres to chodit i fax ?
Druhou možností je použít na firme nekolik voip telefonů jenze me by se libilo mit softwarovou ustrednu primo na nasem serveru , tedy mit možnost prepojovat hovory v ramci firmy atd... a mit treba jen 1,2 venkovni cisla.  Pak taky softwarový fax co by dokazal pouzit voip :-)
Mozna je to cista fantasmagorie ,ale treba neco takoveho existuje - proto se ptám zde , protože víc hlav - víc ví :-D

díky

DJ