OT: Notebook Acer Aspire 2920Z.

Martin Hanek martin.hanek@centrum.cz
Středa Únor 27 07:29:35 CET 2008

Pokracuju v hledani notebooku do 20-ti tisic. Vyber je veliky, ty
notebooky se lisi v detailech. Hledam podle zadani zadatelky a meho
usudku, nebot ona tomu nerozumi vubec. U sebe netvrdim ze jsem odbornik,
ale nejaky prehled mam, i kdyz zkusenosti s konkretnimi vyrobci ne.
Zadani je jednoduche a uz jsem psal, ze vyhovi asi temer vsechno:
- na domaci pouziti
- nejake psani
- rekneme filmy
- internet, skype, mail
- sem tam nejaka hra, nic noveho ani akcniho
- a to je asi tak vse
Domluvili jsme se, ze pujde do nejakyho 15", nejspise wide. Jsou nyni
nejpouzivanejsi jak to vypada.

Zatim jsem vybral tyto:

1) Acer Aspire 5720G 301G16Mi
http://www.megaobchod.cz/notebooky/acer-aspire-5720g-301g16mi.html
Vim, ze Acer byl kritizovany i schvaleny, ale vybavenim je zatim
bezkonkurencni.

2) Toshiba Satelite A210 16F
http://www.megaobchod.cz/notebooky/toshiba-satellite-a210-16f.html
3) Toshiba Satelite A210 19D
http://www.megaobchod.cz/notebooky/toshiba-a210-19d.html
Co ty Toshiby? Nevypadaji spatne. Sice vsude ctu, ze Intel je lepsi, ale
Toshiba s Intelem je drazsi

4) HP Pavilion dv6670
http://notebooky.alza.cz/notebook-hp-pavilion-dv6670-d81083.htm
5) HP Pavilion dv6675
http://notebooky.alza.cz/notebook-hp-pavilion-dv6675-d84129.htm
I tyto HPcka nevypadaji zle. I kdyz ten Intelacky ma slabsi procesor nez
treba ten Acer.

Je lepsi vzit s vetsi RAMkou (vsude jsou Visty, tak predpokladam, ze 2GB
bude lepsi) nebo rychlejsi procesor?

MH