***SPAM*** Re: Stredoskolske mat-fyz-chem tabulky

Jaroslav Lukesh lukesh@seznam.cz
Úterý Únor 26 23:08:40 CET 2008

Pro anglictinu jsou dobre knihy od Penguin REaders

----- Original Message -----
From: "Jan Waclawek" <konfera@efton.sk>

Inak, mne sa najviac osvedcilo co sa tyka ucenia sa cudzieho jazyka nejaka
zaujimava ale jednoducha kniha. Mno, mozes sa mi hoci aj smiat, ale v
poslednom case som cital po anglicky najma Harryho Pottera. Jazyk je to dost
jednoduchy takze sa to da citat bez slovnika, lebo to priemerne jedno slovo
na vetu co nerozumiem sa da domysliet bez straty desitky. Plynula cetba je
IMHO predpoklad toho aby to bolo dostatocne lakave - ak by som mal listovat
v slovniku tak to sa na to radsej vy*****.

V rustine som si cital nejakeho Suvorova, to je byvaly vojak a tomu
zodpoveda slovna zasoba ;-) ; plus nejake jednoduchsie scifi.

Samozrejme to nenauci gramatiku, ale ta mi je ukradnuta, potrebujem sa
dorozumiet.