Menic pro palubni pocitac do auta

Šerých Jakub Serych@panska.cz
Úterý Únor 26 21:29:22 CET 2008

Aha, diky, ja jsem tvrdosijne hledal jen ten LM2936 a ten jsm nachazel jen v
5V variante, i kdyz ve 3 a 3.3 se take vyrabi.

Tisteny katalog GME mam nejaky starsi a tam nabidka LDO stabiku je vyrazne
uzsi.

Diky vsem za rady, z jejich soucasne nabidky si urcite vyberu a myslenku na
spinany stabik pro muj bastl timto opoustim

Pekny den

Jakub Serych