Re: Doporučte gramofon

aze azehw@volny.cz
Úterý Únor 26 09:06:32 CET 2008

Značky začínající na "Road" a mající v názvu "Star" ve ve mě nebudí důvěru.
Vypadá to na nějaké platové šunty. Před několika týdny byla v TV v neděli
dopoledne(?) reportáž o úspěšně pokračující výrobě gramofonů v Litovli, co
zkusit něco tam?
Ukazovali záběry i do firmy, která dnes úspěšně vyrábí vinylové desky
(Loděnice, název si nepamatuji). Jen to, že na výstupní kontrole mají 4
strojky B790 Revox s tangenciálním raménkem. Dají se sehnat, ale je to jiná
kategorie...
AZE

----- Original Message -----
From: "Zíka Aleš Ing." <Ales.Zika@pel.br.ds.mfcr.cz>
To: "HW-news" <hw-list@list.hw.cz>
Sent: Tuesday, February 26, 2008 8:53 AM
Subject: OT: Doporučte gramofon

Zdravím,

potřeboval bych si koupit gramofon. Nic super hyper, v podstatě dětem občas
pustit nějakou pohádku nebo poslechnout historický elpíčko, viděl bych to
tak do dvou tisíc.
Na Internetu jsem našel tři kandidáty: Lenco L-3806
(http://www.lenco.cz/gramofon-l-3806/), Roadstar TTL-8600
(http://www.roadstarshop.cz/gramofony/detail.php?zbozi=29) a Roadstar
TTL-8743DJ (http://www.roadstarshop.cz/gramofony/detail.php?zbozi=1221).
Máte s nimi někdo nějaké zkušenosti, můžete mi něco doporučit nebo naopak
varovat, čemu se vyhnout?

Moje představa je, ze by měl mít magnetodynamickou přenosku, ale ono se to z
těch popisů nedá pořádně poznat (ale taky už se možná krystalové dávno
nepoužívaj), Roadstar uvádí "magnetická cartridge", to by snad mohlo být
ono, Lenco uvádí jen sílu na hrot 35 mN, to se mi zdá dost (jestli se
nepletu tak MD mívaly tak 10 - 15 mN).
Na pixmanii někdo docela chválil ten TTL-8743DJ, "dýdžej" prý teda rozhodně
není, ale pořád je o třídu lepší než modely označené "Hi-Fi".

Jestli mi někdo můžete něco poradit, budu Vám vděčný.

Díky,

Aleš Zíka
http://results.cz