vozitko pro deti

Ales Chlubny a.chlubny@seznam.cz
Pondělí Únor 25 23:26:57 CET 2008

Na CVUT FEL byla kdysi zkonstruovana elektricka trikolka, byly v tom asi 2
autobaterky a co si pamatuju tak to bylo pekne svizny. Meli tam nejakou
svoji ridici elektroniku, ktera umela i rekuperaci energie, ale nevypadala
zrovna trivialne :-) O motorech bohuzel nevim nic. Nedavno jsem si vsiml, ze
obrazek toho vynalezu visi na zdi pred vstupem do laboratori, kdyz prijdete
hlavnim vchodem a projdete prosklenymi dvermi a chodbou az na konec je tam
takova chodba uprostred se schodama dolu tak v ty chodbe to visi. Nemel jsem
cas ten plakat moc prohlizet tak nevim kolik tam je uzitecnych informaci,
ale tipuju ze moc ne.

S pozdravem,
Ales Chlubny