Notebook Acer Aspire 2920Z.

Michal Grunt michal.grunt@vynet.cz
Pondělí Únor 25 17:29:09 CET 2008

Znamej ma take nejakou T radu od IBM uz 7 nebo 8 let (v te dobe 14"
displej s rozliseni 1400x1050) a pouziva ho dodnes jako cestovni PC
(posta, psani dokumentu, servis ustreden atd.) a zadny problem. Akorat
odesel disk, ale po tak dlouhe dobe na to mel narok. Pravda, v te dobe
nestal 20tis. ale 120tis. :-) Notebooky od IBM rady T jsou kvalitni
masiny a nebal bych se je pouzivat jako repasovane se zarukou (oni dobre
vedi, ze i ta starsi masina zaruku prezije bez uhony).