Notebook Acer Aspire 2920Z.

Galloth lordgalloth@gmail.com
Pondělí Únor 25 17:27:41 CET 2008

Ja netvrdim, ze je to skvela znacka, ani ze jsou dokonale. Ja je jen
doporucuji a uvadim zkusenosti, ktere s nimi mam ja osobne. Uvedomte
si, ze vetsina lidi pise jen, kdyz ma negativni zkusenosti, ja si
napak myslim, ze zkusenost je zkusenost a bylo by nefer si rici mam
dobrou zkusenost, ale je to nereprezentativni vzorek, tak pomlcim a
kdyz mam zlou zkusenost, tak to jit vytrubovat do sveta.
Mozna mam opravdu stesti, ale to co si se mnou me dva notebooky
zazili, si nektere jine stroje neumi ani predstavit, (cely tyden v
kuse bezet na max vykon odlozeny na ponku v dilne aby nerusil,
nekolikrat jsem na nej spadl atd...). Kamaradka ma notebook barbone,
pouzivaho nescetne mene nez ja svuj, nikdy ho poradne nevytezovala. A
je v mnohem horsim stavu, nez muj notebook.
To ze dva notebooky nejsou reprezentativni vzorek to snad tazatel vi a
urcite take vi, ze mu poskytuji pouze svou zkusenost s danou znackou a
ta je proste perfektni.

Honza K