OT Wattmetr

J. Polivka jpolivka@mbox.vol.cz
Pondělí Únor 25 16:56:12 CET 2008

:-)))
dnes jsem jel s klukem k doktorce a cestou jsem se zastavil v Plusu v Praze
u Novodvorské.
Watmetr jen v letáku. V regálech nic ani ta jejich žlutá cedulka s cenou, či
s omluvou jako u jednoho jiného zboží. Na můj dotaz jestli mají watmetr z
letáku se mne jedna prodavacka zeptala "co to je ?" neznám, nevím. Druhá
prodavačka "byla jsem týden na dovolené a ani nevím co to je". Pokladník se
podíval do letáku a povídá "možná to mají v kanceláři, ale nemám se koho
zeptat".
Asi marná námaha.... i jinak hroznej "obchod".
Jindra Polivka
------------------------------------

kdyby nahodou mel nekdo cestu kolem nejakyho plusu a byl ochotny mi to
koupit,tak bych to obratem zaplatil i s postovnym. Ted jsem se vratil z
plusu v Kurimi a mlady cca 19 let vedouci me prakticky vyfakoval,ze meli
par kousku a dalsi objednavat nebudou. Kdyz jsem chtel cislo na nekoho
zodpovedneho, tak si mam pry zavolat kam chci. Neuveritelne a silne
nasiraci.

http://www.plus.cz/M-i-spot-eby-energie/cz_vpd-30120200-1CoKAYCLNTQAAAEY0gEM
7BxQ-1UoKAYCLq1YAAAEYAoEM7Bga-gt.html

--