OT Wattmetr

Jaroslav Buchta jaroslav.buchta@gmail.com
Pondělí Únor 25 17:09:19 CET 2008

V Baumaxu to maji bezne furt asi za 400 (aspon u nas).

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces@list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces@list.hw.cz] On
Behalf Of quasimodo
Sent: Monday, February 25, 2008 4:59 PM
To: HW-news
Subject: Re: OT Wattmetr

kdyby nahodou mel nekdo cestu kolem nejakyho plusu a byl ochotny mi to
koupit,tak bych to obratem zaplatil i s postovnym. Ted jsem se vratil z
plusu v Kurimi a mlady cca 19 let vedouci me prakticky vyfakoval,ze meli

par kousku a dalsi objednavat nebudou. Kdyz jsem chtel cislo na nekoho
zodpovedneho, tak si mam pry zavolat kam chci. Neuveritelne a silne
nasiraci.

--
S pozdravem

quasimodo