vozitko pro deti

Dusan Dolezal duffa@inmail.cz
Pondělí Únor 25 14:51:29 CET 2008

A tak tak jsem to zas nemyslel, ja vim ze mene je nekdy vice, ale zase jsem
chtel neco aspon o chlup lepsiho nez stlucena prkna... :-) Krom toho
vzhledem k tomu ze bydlime ve meste a je tu dost velky provoz tak pocitam ze
velka cast provozu bude probihat na zahrade a tudiz jsem limitovan mistem,
takove ty kary co jsme delali z kocarku byly prece jen prostorove narocnejsi
:-)

Dusan Dolezal