vozitko pro deti

Jaroslav Lukesh lukesh@seznam.cz
Pondělí Únor 25 14:17:28 CET 2008

Třecí převod, dá se použít podvozek z kočárku, zatáčí se přibržďováním
některého předního kola nohou (to funguje na polňačkách), nebo u advanced
varianty pro asfalt a chodníky musíte přední kola uříznout a dát to na
nějaké prkno chycené uprostřed otočně k podvozku - taky řidit nohama ale už
to normálně zatáčí.

----- Original Message -----
From: "Dusan Dolezal" <duffa@inmail.cz>

uz delsi dobu slibuju klukovi ze vyrobime nejake vozitko (myslim neco co ho
uveze), rad bych se do toho pustil ale nejak moc nevim kde sehnat par veci a
co pouzit, nema nekdo s necim podobnym zkusenost? Jednak premyslim co pouzit
za pohon, kdysi jsem v nejakem modelari cetl tip ze se na pohon podobnych
vozitek da pouzit akuvrtacka, a to vcetne regulace. Tak uvazuju ze bych
koupil 12V vrtacku (v OBI jsem videl nejakou za 350 penez) a zkusil ji
napajet z autobaterky. Ovsem vubec netusim jaky to muze mit vykon, snazil
jsem se googlit jaky to ma vykon ci odber ale nic moc relevantniho jsem
nenasel, akorat tak pocet otacek :-( Ono by se dalo dat ty motorky ke dvema