Televize, neco v obraze

racek Jozef_Racek@tempest.sk
Neděle Únor 24 20:00:31 CET 2008

Riesil... dlho a bezradne...
na televizore Daewoo (viacej) a Tesla (menej) a nie na kazdom programe
rovnako intenzivne v nahodnych intervaloch niekedy cca kazdych 5 minut,
niekedy aj niekolko mesiacov nic... v susednom dvore je dielna a cca 4
zvaracky, tak som to dhlo pripisoval tomu, aj ked
sa to dialo aj v casoch, ked evidentne bolo cele napajanie susedneho
dvora vypnute, tak som patral vsade mozne aj nemozne.
cca rok a pred asi mesiacom vyriesil...
V mojom pripade pricinou bol vadny termostat na plynovom kotli
ustredneho kurenia. ;-)))
Ked som na to prisiel, tak som sa chytal za hlavu, ze mi to tak dlho
trvalo...
Pomohla nahoda, ked som robil nieco pri kotli a "vypinanie kotla" sa mi
nezdalo ako cvaknutie, ale ako cca 2-4 sekundove
zaiskrenie. Termostat fungoval, zapnutie bolo OK,ale vypnutie bolo s
iskrenim. ( casom by asi odisiel celkom opalovanim kontaktov )
Po jeho vymene je to OK.

Je to asi OT, ale mozno to nemusi byt v TV prijimaci... Nezarusi sa v
tom case aj napr. radio?, alebo iny TV prijimac?

Dodo