Embedded aplikace, navrh, programovani....?

Andrej Jancura hw_aj@zoznam.sk
Sobota Únor 23 20:41:28 CET 2008

Zakladom dobreho vysledku je prave zohladnenie tych noriem. Darmo si
urobis super platformu, ked budes mat problemy napriklad s vyzarovanim,
ktore nezalezi primarne na pouzitom CPU ale hlavne na elektrickych
parametroch celeho systemu. Ak totiz prototyp bude nad vsetkymi limitami
EMC, ani dobre PCB ti nepomoze. Okrem toho certifikacia TUV zvysuje
hodnotu zariadenia a teba ako vyrobcu moze usetrit majland a bezsenne
noci, ked sa nieco stane.

A.