Odpor kruhove desky

balu@home daniel.valuch@orange.fr
Sobota Únor 23 18:29:02 CET 2008

ono to nie je uplne tak jednoduche, prud bude tiect nie len cestou
najmensieho odporu ;-) Tam ho bude tiect maximum ale potecie aj inokade.
Predstavte si napr. dlhy pasovy vodic siroky povedzme 10cm. Prud do neho
privediete ces srobik M3 na jednom konci a odvediete zase cez taky isty
srobik na druhom konci. Aky bude profil prudovej hustoty v polovici
dlzky pasu? Bude tiect len nekonecne uzkou priamou spojnicou tych dvoch
srobikov? Som si isty ze nebude...
Tento problem je trochu zlozitejsi, takze bud nastupia integraly alebo
simulator ;-)
b.