Zachrana dat z HDD

Tomáš Koželuh mr.death@ipq.cz
Sobota Únor 23 01:49:05 CET 2008

Taky doporučuju LAMA EXPERT, ale cena se pohybuje okolo 10.000Kč. Každopádně
od poslední zkušenosti moc nedoporučuju s diskem experimentovat. Nesl jsem
tam vytopený HDD (notebook zákazníka údajně zůstal pod okapem) a předtím
jsem zkoušel vyměnit jenom elektroniku, jestli to nepomůže. Pán mně pak
říkal, že jsem měl štěstí, že se ten disk vůbec neroztočil, jinak by z toho
asi nezachránil nic...

--
Čest práci a rukám klid!

BY: Mr. Death