Doporucte mini PC

Tomáš Koželuh mr.death@ipq.cz
Pátek Únor 22 23:45:29 CET 2008

Tak tady bych se bál, že to bude hodně hlučný, Pentium 4 Mobile zrovna tichý
nebyly. V podstatě každý mobile CPU od Intelu bude docela hlučný. Už mně
prošlo rukama hodně notebooků (Celeron M, Pentium 4 M, Pentium M, Core 2
Duo) a když se notebook zatíží, tak je hlučnost poměrně velká a navíc je
otázka, jak dobře bude vyřešená regulace otáček chladiče na takovým PC...

--
Čest práci a rukám klid!

BY: Mr. Death