RE: Embedded aplikace, návrh, programování....

Říha Ondřej ondrej.riha@hospimed.cz
Pátek Únor 22 22:35:52 CET 2008

Samozřejmě se jednalo o jednu řadu procesoru ne o komplet produkty Atmel, jednalo se o Armový procesor, ale už nevím jaký...

Z jiného zdroje mi byl doporučen tento produkt, jako dobrý kit pro pochopení práce s těmito aplikacemi....

http://www.ebv.com/en/products/highlights/freescale_dragonfire.html?PHPSESSID=0e0e5f84d22838226f01499037779751 <http://www.ebv.com/en/products/highlights/freescale_dragonfire.html?PHPSESSID=0e0e5f84d22838226f01499037779751>

V kitu je Coldfire čip od Freescale spousta rozhraní, vývojové prostředí v Linuxu s příklady...

Váš názor?

Nechat si navrhnout desku si myslím bude pro tento případ zbytečně drahé... Má někdo alespoň představu na kolik to vyjde? Docela by mě to zajímalo....

Trochu blíže o aplikaci... Grafické uživatelské rozhraní 320 x 240 nebo 640 x 480 s touchpanelem. Několik annalogových informací a několik logických jako vstupní informace. Několik logických výstupů. Ethernet, USB nebo paměťová karta. Co se týká obsluhy přístroje procesor nebude vykonávat žádné složité matematické operace... Napadá Vás konkrétní vývojový kit podobný alespoň trochu těmto specifikacím?

Díky Ondra