=?UTF-8?Q?Re:_Embedded_aplikace, _n=C3=A1vrh, _programov=C3=A1n=C3=AD....?=

David Vrbicka david.vrbicka@klikni.cz
Pátek Únor 22 17:20:05 CET 2008

tomuhle bych se urcite vyhnul velkym obloukem, o prakticke pouzitelnosti
vzhledem k cene bych uspesne pochyboval
vzdy je lepsi mit toho co nejvice na kremiku vse ostatni vse nesmirne
prodrazuje
je lepsi pridat nejakou stokorunu na lepsi procesor nez mnoho stokorun na to
abych udelal to co nemam externe

David