Doporucte mini PC

Vladimir Nerud newlad@centrum.cz
Pátek Únor 22 17:16:32 CET 2008

http://interlink.tsbohemia.cz/default.asp?cls=stoitem&stiid=43189
Také jsem do toho postavil děckám PC, tahle černo-stříbrná je fakt hezká
(původně mělo jít do obýváku), ale ventilátory dělají strašný kravál a moc
ztišit se nedají.
Vlad

Líbilo by se vám tohle?

http://www.tsbohemia.cz/asp/detailinfo.asp?produkt=43190

Není to ale nejmenší, vejde se tam microATX deska, standartní CD/DVD
mechanika a až dva 3,5" harddisky. Možná tři, pokud oželíte FDD
mechaniku.

(Mám takový PC doma a možná bych ho i prodal ;))

P.K.