Embedded aplikace, návrh, programování....

Jiri Bezstarosti jiri@bezstarosti.cz
Pátek Únor 22 16:24:56 CET 2008

V tom pripade je idealni koupit cely kit i s navodem - vsechno v jedne
krabici, od HW az po navod. Tezko muzete cekat, ze nekdo napise
univerzalni navod ke vsemu - to nejde. Vyberte si nejaky kit, kde je
predinstalovan Linux, je k tomu prilozena i distribuce Linuxu a take
navod. Je to nejrychlejsi start.

Presne opacnym pripadem je zacit stavet svuj HW a pak shledat, ze treba
s podporou chipu ktery jsem pouzil pro sit (zvuk atp.) jsou problemy a
nebo to teprve zacal (a nebo jeste ani nikdo nezacal) psat. Takovy kit
ma proti tomu prave tu vyhodu, ze nehledate zda mate neco spatne v HW a
nebo SW, kdyz to nechodi, ale mate rovnou funkcni system, na kterem si
to muzete zacit zkouset. Tedy s vyhradami, protoze zrovna kit, ktery
jsem koupil ja, trpel tolika nemocemi, ze jsem nakonec fakt zacal delat
vlastni desku (jeste ji stale vyvijim) - ovsem nejake zkusenosti mi i
ten "nemocny" kit prinesl, to zase ano - predevsim mne naucil
trpelivosti a umeni obchazet cizi chyby ;))).

Opravdu mohu jen doporucit, kupte si kit s dobrou dokumentaci. Preji
dobrou ruku pri vyberu ;).

--
Jiri Bezstarosti