OT: mBank

Šerých Jakub Serych@panska.cz
Pátek Únor 22 16:09:40 CET 2008

Maji u mBank take klientske cislo ve forme rodneho cisla? To je mi na eBance
snad ze vseho nejsympatictejsi. Na pristup nepotrebuju fakt nic krome sveho
telefonu a nemusim nikde strachat zadne priblble papirky nebo PDAcko s cisly,
jako u jinych bank. Taky ale uz pomalu premyslim o prechodu, ac jsem s
eBankou zacinal jeste pred samotnou eBankou v tom projektu eCity, na kterem
si velmi elegantne natrenovali vsechen svuj software.

Jakub Serych