OT: mBank

Zdenek zdej@atlas.cz
Pátek Únor 22 13:06:00 CET 2008

O zabezpeceni plateb se vedou nekonecne diskuse na mForu. Nazory jsou
dost protichudne. Sam patrim mezi ty, jimz tento zpusob vyhovuje. Za
horsi variantu bych povazoval, kdyby se potvrzovaly platby a
nepotvrzovaly sablony.

Kdyz nekdo cajzne heslo a dostane se na ucet, muze rozeslat penize pouze
na preddefinovane sablony. To sice taky nepotesi, ale on z toho zadny
prospech mit nebude. Pouze Vam predplati ruzne sluzby a pri trose casu a
usili dostanete penize zpet.

Je i moznost jak se sablonam zcela vyhnout. Pouzivat trvale prikazy (i
pro 1 platbu) nebo opakovani plateb z histrie. Pak budete potvrzovat vse.

Zdenek