OT: mBank

Zdenek Aster zdenek.aster@seznam.cz
Pátek Únor 22 12:25:24 CET 2008

Co jim napsal mail, at se na tim zamysli neverim, ze by to nechali bez
povsimnuti,
treba takove Fio reaguje na pripominky co maji hlavu a patu velmi rychle az
by to clovek necekal.
Jinak Fio umi firemni ucet pokud by to nekdo resil a chtel usetrit nebot
pokud jste podnikatel tak je to pro banky a o2 zvlastni trest ze za stejnou
sluzbu platim vic tomu fakt nerozumim. Jeste ze to jidlo jako podnikatel
kupuj v samosce za ceny jako nepondikatel ;-)

Zdenek Aster

----- Original Message -----
From: "HW CNCnet.info" <hwnews@cncnet.info>
To: "HW-news" <hw-list@list.hw.cz>
Sent: Friday, February 22, 2008 12:15 PM
Subject: Re: OT: mBank

Me vadi na tom "Ibankingu" ty sablony - overeni na SMS je jen kdyz tu
sablonu menim. To by bylo OK, ale pokud chci pres ni platit nic se
neoveruje a umoznuje to zmenit castku bez jakehokoliv overeni. Tzn.
pokud mi nekdo cajzne heslo a dostane se na muj ucet muze pres
nadefinovane sablony posilat co ho napadne.

Radek Vicek