OT: mBank

Tomáš Koželuh mr.death@ipq.cz
Pátek Únor 22 12:13:42 CET 2008

Dokud to byla Expandia Banka, tak to byla paráda. Navíc jsem dostal pěknou
kovovou propisku, kterou jsem měl několik let :). Jak se to začlo měnit na
eBanku, tak to šlo s kvalitou a cenou dost dolů...
Ale uvidíme, co udělá s nabídkou mBanka, v mým okolí hodně lidí přechází a
spousta dalších o přechodu uvažuje. Dřív nebo později to konkurence začne
pociťovat.

--
Čest práci a rukám klid!

BY: Mr. Death