LCD

Kosta (mk) info@mcu.cz
Pátek Únor 22 11:34:53 CET 2008

> Zrovna resime stejny problem u kamose. Reseni jsme zatim nenasli ,ale kdyz
> jsme LCD rozebrali a s
> neuspechem nalezeni zavady slozili tak LCD jel v pohode ... cca asi 14dni.
> Pak znova zadvada stejneho typu. Probliknul a tma. Kdyz jsem ale posvitil
> na LCD stolni halogenovou lampou
> tak zobrazovani pixelu funguje. Jen proste nesviti lampy. Takze hledame
> nekde nejaky studenak k osvetelni.
> Zatim bezvysledne.

Nevím jak u Vás, ale v mém případě byla vadná jedna CCF výbojka, vzhledem k
tomu,  že byly paralelně (přes samostatné kondenzátory) připojeny na měnič,
tak tento se bloknul. Závada se projevovala naprosto stejně. K identyfikaci
stačilo odpojit jednu z CCF (samozřejmě to byla až ta druhá :) ). Nové jsem
kupoval na radu někoho zde  z konferece v Agemě. Odkaz najdete v archivu

S pozdravem
Kosta (mk)