Embedded aplikace, návrh, programování....

oja ondrej.janovsky@alarex.cz
Pátek Únor 22 10:39:41 CET 2008

S procesorem nevím, já jsem ujetý na JAVA řešení, ale s dotykovým
displejem mám čerstvou zkušenost.
Dostal se mi na stůl díky jednomu hodnému členu tohoto fóra displej od
http://www.lcd-module.de/english.htm
který je dotykový a poměrně samostatný. Díky makrojazyku v něm lze
udělat UI včetně ikon, takže vlastní zařízení (procesor) se nenadře,
stačí mu pak sériově ovládat jednotlivé stránky UI a sbírat události z
touchScreenu. Připojit ho lze pomocí RS232, I2C a SPI.

Já mám na hraní EA eDIP240B-7LWTP a v jednom projektu bude sloužit pro
obsluhu zařízení. Vypadá to, že se nebudu muset v JAVĚ dřít s
vykreslováním grafiky bod po bodu :)

Cena (2 roky stará) něco kolem 5000-6000.

Tož to můj typ na displej.

OJA
www.m2marchitect.cz