OT: Psani diakritiky Re: Blbne Seznam nebo me mailserver?

Pavel Kadečka pavel.kadecka@gmail.com
Pátek Únor 22 10:10:56 CET 2008

Default klávesnice při instalaci Woken (3.1, 95, 98). Ale myslim, že
WXP maj při instalaci jako default QWERTY, ale nechci tvrdit, že
pokaždý, zas tolikrát jsem je neinstaloval a nevim jestli jsou všechny
instalační CDčka stejný/stejně nastavený.

P.K.