HD s limit switchem

gatilo gatilo@centrum.cz
Čtvrtek Únor 21 15:28:25 CET 2008

 21.2.2008, 15:24:55

Nevim zda je toto tema jeste aktualni, ale dneska jsem nahodne narazil
na informaci, ze i nejnovejsi disky Hitachi 1GB, umi rezimy s omezenou
kapacitou. Jen se to neprepina nejakym cudlikem na disku, ale
softwarove, pomoci utility "Hitachi Feature Tool".

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz