AMD Geode - hotova deska

nesvacil@posys.eu nesvacil@posys.eu
Čtvrtek Únor 21 14:11:07 CET 2008

Zrovna v debate o robotech bylo:

Prave ze to neni obycejna miniITX deska :-) tak napriklad k napajeni
potrebuje +12V tot vse. Clovek nemusi vyrabet 3,3-5-12V to zaridi deska
sama. A v manualu se uvadi se typicka spotreba je 0,4A. Pak je take
zajimavy slot na CF karty, 44pin IDE konektor (pro notebookove disky),
miniPCI (wifi do tohoto slotu sezenete kolem 500kc), i2c na desce ... a
uz opisuju manual ;-)

S.