Sdelovaci technika - Sinclair

Pavel Troller patrol@sinus.cz
Čtvrtek Únor 21 14:08:48 CET 2008

> tak nejak jsem to tusil :-)
>
> uplne by mi stacil ten clanek, nebo jen schematko, upravu totiz delal kdysi
> davno delal nejaky znamy a ja mam doma jen spectrum ktere po zapnuti je
> rovnou v modu 64kb a bez schematu se v tom nechci hrabat.
>
> moc dekuji.
>
> Pavel

Zdravím,
  jasně... Ona ta úprava byla myšlena tak, že bez externího přípravku
se to chovalo kompatibilně... To vypadá na problém v signálu A15GE, že
je trvale H... Ten se přiváděl na jednu z volných plošek zadního
konektoru... A byl tam odpor mezi A15 (z CPU) a A15GE... Ta logika
(74HC74) se resetovala normálnim resetovacím signálem, přitaženým z
desky... Vybavuji si to jen z hlavy, schéma před sebou teď nemám, ale
zkusím to někde pohledat.
    S pozdravem Pavel Troller