oprava DVD rekorderu

J. Polivka jpolivka@mbox.vol.cz
Čtvrtek Únor 21 12:36:45 CET 2008

Zdravim,
odesla mi DVD mechanika v DVD rekorderu H&B DRX 430. Klasika, nenacte DVD, CD ano. Ma normalni IDE pripojeni.
Nahradil jsem ji vypalovackou LG GSA H55L. Vsechno funguje, ale pri nahravani se po nekolika minutach na chvili ztrati zvuk a rozpada se obraz. Pak ma snahu zase nahravat ale uz jsou vypadky.
Chip DMN-8602 (komerční název čipu je DiMeNsion 2), ktery je pod pasivnim chladicem je poradne roztopeny, ale to byval vzdycky.
Muze to byt mechanikou ? Treba vliv jinou velikosti cache ?
Muze to byt spatnym chlazenim chipu ? ( se starou mechanikou to nedelalo )
Muze mit az takovy vliv na chlazeni chipu to, ze je pristroj otevreny a vzduch vlastnim kolobehem neuchladi chip ?
Ma nekdo zkusenosti s vymenou DVD vypalovacky v DVD rekorderu ?
U DVD vypalovacky jsem musel odstranit spodni plech - muze se projevit az takto pripadne ruseni z elektroniky vypalovacky ? Az po cca trech minutach ???
Tipuju na prehraty chip, ale proc to drive nedelalo ?
DVD zapis jsem zkousel na prepisovatelny disk, ale ty jsem pouzival i drive.
Jindra Polivka