sklokeramická deska Fagor

Luboš Rückl lubos.ruckl@quick.cz
Čtvrtek Únor 21 11:43:07 CET 2008

Ja jsem asi pred mesicem doma zapojoval desku Fagor 5IFT-22X:
http://www.ceskynavod.cz/file2.phtml/68206/5IFT_D13.pdf
Asi je to nejaka jina, protoze tato jde zapojit bud na dve faze nebo na
jednu fazi (z vyroby
to prislo tak, ze obe faze byly spojene).
Ja jsem to samozrejme zapojil na dve faze. Vyhovovalo mi to, protoze slo
o nahradu stareho
elektrickeho sporaku a tak jsem mohl pouzit puvodni privod. Jedna faze
mi zbyla na pripojeni
vestavne trouby.
Zadnou fintu pri prepinani 1F/2F to nevyzadovalo.
Ale asi jsem tim nijak nepomohl.

--
Lubos Ruckl