OT: zapojenie kontaktov na Fomei blesku (Minolta konektor)

iko iko@kamarad.cz
Čtvrtek Únor 21 10:59:15 CET 2008

zdravim

patram uz treti den, ako je zapojeny konektor na blesku. Blesk je to
Fomei AF-280, paticu ma pre Minoltu. Docital som sa, ze je to iISO
konektor, ktory si minolta vymyslela, lebo nechcela pouzivat bezne
hot-shoe. Rad by som to pripojil na bezny fotak, ale nemozem zohnat
ziadnu redukciu na to, ani nic podobne.

Netusi niekto, ako je to zapojene? su tam 4 kontakty.

iko

PS: alebo nevala sa niekomu redukcia? :)

--
Odchadzajuca sprava obsahuje 163 virusov.
The outgoing message contain 163 unwanted surprises