USB to COM levne

Caloud Zdenek zdenek@comap.cz
Čtvrtek Únor 21 10:09:23 CET 2008

jak na registry je nekde v aplikacnich poznamkach od FTDI.

Zdenek

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces@list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces@list.hw.cz] On
Behalf Of Martin Hanek
Sent: Thursday, February 21, 2008 7:31 AM
To: HW-news
Subject: Re: USB to COM levne

Nevim co tim nastavenim myslite. Myslite ve Spravci zarizeni?
Ikdyz jich pripojite vice, kazdy ma sve seriove cislo (uz od vyrobce) a
prideleny COM mu zustane. Coz je myslim take vyhoda. EEPROM se da
nahravat programem MProg a kdyz budete do vsech svych kusu davat stejne
seriove cislo, tak budou mit potom vzdy stejny COM.

MH