OT: Psani diakritiky Re: Blbne Seznam nebo me mailserver?

Pavel Kadečka pavel.kadecka@gmail.com
Čtvrtek Únor 21 09:34:20 CET 2008

21.2.08, Zdenek <zdej@atlas.cz>:
> Ve Win pouzivam na texty Ceskou (QWERTZ) na programy Anglickou (QWERTY).
>  Neslo by to nekde zmenit taky na QWERTZ, nez se z toho zblaznim?

Přesně z tohohle důvodu (aby mi z věčnýho pletení Z a Y nehráblo) jsem
se t.č. přeučil z QWERTZ na QWERTY. Teď mám problém jen když někdy na
nějaký starý šunce píšu v DOSu, kde je zapnutá česká klávesnice. Nebo
ve Win98, QWERTZ byla výchozí klávesnice při instalaci, skoro nikdo si
to neměnil.

BTW na střední škole jsme dlouho měli na vysvědčení "anglický jayzk"
místo "anglický jazyk" a nikomu to zřejmě nevadilo ;)

P.K.