OT: Psani diakritiky Re: Blbne Seznam nebo me mailserver?

Zíka Aleš Ing. Ales.Zika@pel.br.ds.mfcr.cz
Čtvrtek Únor 21 09:33:06 CET 2008

	Co to proboha používáte za klávesnici? Nebo jsem něco nepochopil?
	Už od dob Windows 3.1 bylo, že složený závorky jsou AltGr + B N, hranatý závorky AlrGr + F G, špičatý závorky AlrGr + , . a ještě pár dalších kombinací. A tohle mi funguje i v XP, ty vaše prstolamy ne. Kdysi to na těch klávesnicách byl i napsaný, teď už se asi šetří, protože to tam nemám, jen že na E je Euro (to zase na Win 3.1 nebylo).

	Větší problém bývá, že AltGr je vlastně to samé co Ctrl + Alt, takže v některých programech se při pokusu napsat třeba závorky kombinaci AltGr + písmeno spouštějí akce namapovaný na horký klávesy...

	Jo, a pokud to někdo neví, tak na numerický řadě jsou s AltGr nejrůznější "nabodeníčka", jen je vetšinou nutné klávesu stisknout dvakrát, protože při prvním stisku se chová jako mrtvá klávesa a čeká co přijde po ní.

			Ales Zika
			http://results.cz