Diakritika po n-ty krat, was:Re: Stredoskolske mat-fyz-chem tabulky

Miroslav Sinko sinkomiro@rocketmail.com
Středa Únor 20 23:10:47 CET 2008

:-) Tak to som nesledoval, ze original mail a odpoved su v inom
kodovani. Nuz Yahoo si robi, ako chce...

Ja proti OE nic nemam. V praci pouzivame MS Outlook (z balika Office).
Na konferu ale pouzivam tento sukromny web mail, lebo nan mam pristup z
hocikade a nemusim riesit kde mam archiv vybranych sprav. Yahoo mail aj
tak nepodporuje POP3, ani IMAP...

miro

Be a better friend, newshound, and
know-it-all with Yahoo! Mobile.  Try it now.  http://mobile.yahoo.com/;_ylt=Ahu06i62sR8HDtDypao8Wcj9tAcJ