USB to COM levne

Jan Waclawek konfera@efton.sk
Středa Únor 20 22:29:34 CET 2008

Podla toho, co si predstavujete pod "cokoliv".

Zakladna vec co treba spravit je zistit si, aky svab v tom prevodniku je.

USB gerety vseobecne trpia na velku latenciu (predstavte si ze sa samotny prevodnik moze s procesorom porozpravat len raz za 1ms), a obvyklym konickom je nezachovat casove poradie signalov (t.j. nejaky bit-bang na handshake signaloch obvykle nepripada do uvahy). Mno a to vsetko za predpokladu ze je ovladac koser a nepada za urcitych zahadnych okolnosti (ako je to u niektorych blizsie nemenovanych ale velmi rozsirenych znaciek zvykom :-) ) Dalej niektore prevodniky nepodporuju urcite "zastarale" vlastnosti 16550, ako napr. 5-6 datovych bitov, 1 1/2 stopbitu, niektore extremne male baudrate, MARK/SPACE paritu apod.

Inaksie povedane, ak chcete holy Rx a Tx na 2400-115200, tak je to dobre; inak to moze a nemusi byt pouzitelne.

wek