DCF ptakovina - ze by pocasi?

Jakub Ladman ladmanj@volny.cz
Středa Únor 20 21:13:43 CET 2008

Dne Wednesday 20 February 2008 17:25:43 n11444@seznam.cz napsal(a):
> [...]
>
> Pise se zde:
> "...Vyvinutím této meteorologické stanice začíná nové období předpovědi
> počasí. Pomocí vysílače časového signálu DCF-77 obdržíte bezplatně
> předpověď počasí pro 60 oblastí v Evropě, to vše je zpracováno švýcarskou
> firmou Meteotest ldquo z Bernu..."
>
> Zatim jsem tedy nenasel nic dalsiho, ale vypada to jako ze ty "nesmyslna"
> data jsou ve skutecnosti predpoved pocasi. Myslite si, ze je to mozne?
> Normalni budik na DCF se synchronizuje vzdy v celou hodinu a zatim jsem
> tedy nikdy v posledni dobe nezkousel jak dlouho by mu trvalo nastaveni casu

Ne to nejsou ta nesmyslná data, protože těch 14 bitů které na to využívají já
vůbec nehodnotím.
Ale přijde mi, že těch dat je tak málo, že znát ten výstup, tak se to musí dát
v krátký době lousknout.
Až dodělám PLL na sekundy a budu přijímat každej telegram tak se na to zkusím
podívat :-)

Jakub Ladman